Peluang Hanya Datang Sekali

ELUANG HANYA DATANG SEKALI

Peluang yang baik tu,ada masanya datang sekali je,lepas tu dia terus pergi macam awan yang berlalu.Mereka yang bernasib baik sahaja dapat peluang yang baik berkali-kali,tapi tetap tak sama dengan peluang yang dah lepas tu.

Ramai yang menyertai kami mengeluh,kenapalah tak buat dari dulu.Kenapalah masa nampak tu tak sertai terus.Kenapalah,kenapalah,kenapalah.

Ini pun ada yang berminat tapi sebab dia rasa dia tak boleh nak kejar maka dia tengok sahaja.

Meh sini nak beritahu.Peluang menjana pendapatan sebagai pengedar Asmak masih terbuka luas.Peluang untuk menjadi leader pun terbuka luas.Sebab kami ada sistem yang memberi peluang kepada semua pengedar untuk berjaya,kami bukan MLM nak bagi monopoli pengedar yang terawal sahaja.Apa yang kami cari ialah kualiti.

Jadi,peluang untuk anda berjaya dengan Asmak sangat tinggi.Pakej bimbingan kami meliputi sekecil-kecil agen sehinggalah untuk Superstokis.

Siapa kata awak dah terlambat?

Sertai kami sebelum kami betul-betul tutup sebab kami nak jadikan Asmak produk esklusif dan bila tiba masanya,pengambilan agen akan ditutup.

Dengarnya bulan Oktober ni ada promosi agen baru.Nak tahu ke 😀

Yang minat tu,kalau segan nak komen,PM je.Saya baik-baik aje,jangan risau.Still ramah-tamah macam dulu.Tapi jangan ajak saya sembang,saya tak ada masa lama.Kalau jumpa kat luar insyaAllah kita boleh sembang lama. 😉

Nor Fazilah Abd Mohd
Founder Asmak ,
MHAM

 

Leave a Comment